Görsel İçerik İçin AI Tabanlı Dikkat Ölçüm Aracı
Predict, görsel varlıklar üzerinde tüketici dikkatini anlık olarak simüle eden bir AI çözümüdür. Kullanıcıların görüntü ve video içeriklerini ön test etmelerine ve optimize etmelerine olanak tanır. Sinirbilim temelli bu araç, reklam kampanyalarının performansını artırmaya yönelik çeşitli özellikler sunmaktadır. Dikkat ısı haritaları ve otomatik olarak oluşturulan İlgi Alanları (AOI) ile görsel içerikteki ana unsurların izleyici dikkati ve kavrayışı görselleştirilir.
Predict, bilişsel puanlama ve karşılaştırma imkanı sunarak kullanıcıların müşteri tepkilerini öngörmelerine ve tasarım kararlarını daha bilinçli bir şekilde almalarına yardımcı olur. Ajanslar, pazarlamacılar ve tasarımcılar, bu gelişmiş aracı kullanarak tasarım revizyonlarını azaltabilir ve içgörülü veri tahminlerine dayalı kampanyalarını ince ayar yapabilirler. Ayrıca, A/B testleri için karşılaştırma görünümü desteği ile tasarım varyasyonlarını yan yana karşılaştırma imkanı sunar.